Intrebari frecvente si raspunsuri: FAQ
Cum comand?
Poti alege sa iti faci mai intai cont pe optismart.ro si apoi sa comanzi, sau sa plasezi direct comanda fara a-ti face cont.
Daca ai nevoie de asistenta pentru a face comanda te rugam sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00.
Cum pot verifica statusul comenzii mele?
Timpul estimat de livrare este de 2-3 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc, vei primi mail de confirmare a inregistrarii comenzii tale, precum si pentru expedierea ei. Oricand poti verifica statusul comenzii tale in contul de client.
Daca ai intrebari suplimentare despre comanda ta, nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00.
Nu am primit nici un e-mail de confirmare a comenzii, este totul OK?
Daca nu gasesti confirmarea comenzii tale pe mail, urmeaza pasii de mai jos:
-Asigura-te ca e-mailul nu a ajuns in folderele Spam sau Bulk
-Verifica daca ai finalizat procesul de plasare a comenzii (plata confirmata)
-Verifica daca adresa de mail pe care ai folosit-o este cea corecta.
Daca tot nu gasesti confirmarea comenzii tale, este posibil ca plata sa nu fi fost acceptata/procesata.
Te rugam sa contactezi echipa noastra de suport clienti (oferind cat mai multe detalii) si te vom ajuta cat de repede cu rezolvarea problemei.
Pot sa modific comanda dupa ce am plasat-o?
Nu putem modifica o comanda, dupa ce ai plasat-o. Modul de plata, modul de livrare, marimea sau culoarea produsului nu pot fi nici ele schimbate.
Poti insa anula comanda si apoi face o noua comanda, daca cea initiala nu a fost inca expediata.
Daca doresti sa anulezi comanda, te rugam sa contactezi echipa noastra de suport clienti cu numarul tau de comanda si sa ne comunici motivul anularii. Vom procesa cererea ta cat se poate de repede si iti vom trimite pe mail confirmarea anularii comenzii.
Nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00, daca ai nevoie de ajutorul nostru.
Pot anula comanda dupa ce am plasat-o?
Daca comanda ta nu a fost expediata inca, te rugam sa contactezi echipa noastra de suport clienti cu numarul de comanda si anunta-ne ca vrei sa o anulezi.
Vom procesa cererea ta cat mai rapid posibil si iti vom trimite confirmarea anularii pe mail. Rambursarea sumei in contul tau poate dura de la 2 pana la 30 zile lucratoare.
Pot sa anulez comanda dupa ce aceasta a fost expediata?
Nu iti putem anula comanda dupa momentul in care ti-am expediat-o.
Daca doresti sa anulezi livrarea, poti sa contactezi compania de curierat care iti va livra coletul si sa le ceri sa iti redirectioneze coletul catre expeditor. Daca cererea ta nu este procesata la timp de compania de curierat, poti refuza pachetul la sosirea acestuia, iar apoi acesta va fi returnat catre noi.
Dupa ce vom reintra in posesia coletului refuzat, vom lua legatura cu tine pentru a-ti rambursa suma (daca ai platit in avans cu cardul pe site).
Cum pot anula comanda?
Modul in care putem anula comanda depinde de statusul acesteia.
Daca comanda ta nu a fost expediata inca, te rugam sa contactezi echipa noastra de suport clienti cu numarul tau de comanda si anunta-ne motivul anularii. Vom procesa cererea ta cat mai rapid posibil si iti vom trimite confirmarea anularii pe mail. Rambursarea sumei in contul tau poate dura de la 2 pana la 30 zile lucratoare.
Am primit un produs defect sau deteriorat. Ce pot face?
Ne pare sincer rau daca ti se va intampla acest lucru vreodata. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situatie si vrem sa rezolvam imediat orice problema aparuta din cauza unui produs defect/deteriorat.
De indata ce descoperi o problema, contacteaza echipa noastra de suport clienti cu urmatoarele detalii:
-numarul tau de comanda
-numele/codul produsului primit
-o descriere a problemei si cateva poze cu produsul defect/deteriorate
Dupa ce vom primi produsul inapoi, iti vom rambursa costul cheltuielilor de expediere si iti vom trimite un produs nou sau iti vom restitui cat mai rapid posibil suma platita pentru acel produs.
Am primit un alt produs decat cel comandat. Ce pot face?
Ne pare sincer rau daca ti se va intampla acest lucru vreodata. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situatie si vrem sa rezolvam rapid orice problema cu produsele expediate gresit.
Contacteaza echipa noastra de suport pentru clienti cu numarul de comanda si codul produsului primit.
Vom reveni apoi catre tine cu instructiuni suplimentare pentru a-ti putea trimite produsul corect cat mai rapid posibil
Voi primi factura pentru comanda plasata?
Optismart emite factura pentru fiecare comanda.
Vei primi factura pe mail, impreuna cu garantia produselor tale, odata ce comanda a fost confirmata si expediata.
Am anulat comanda - in cat timp imi voi primi banii inapoi?
Dupa ce iti vom anula comanda, suma de bani va fi rambursata in contul tau intr-o perioada de timp de pana la 2 pana la 30 zile lucratoare. Aceasta perioada de timp pentru rambursare poate varia in functie de tipul cardului, al contului si/sau de politica bancii tale.
Este posibil sa returnez ochelarii pe care i-am primit?
Da, desigur. Datorita politicii noastre de returnare de 14 de zile, cumperi fara riscuri.
In cazul in care produsul pe care l-ai comandat nu corespunde asteptarilor tale sau nu ti se potriveste, il poti trimite inapoi la noi in termen de 14 de zile de la primirea acestuia. (Consulta politica de retur a site-ului mai jos)
Pot sa returnez un produs si sa-l schimb cu un altul, in loc sa primesc banii?
Nu iti putem oferi un schimb pentru produsele returnate, toate produsele returnate vor fi automat anulate si rambursate.
Daca doresti sa comanzi o alta dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie sa faci este sa plasezi o noua comanda pe site-ul nostru.
Cand o sa primesc suma pe produsul returnat?
Dupa ce am primit produsele returnate, rambursarea banilor dureaza intre 2 si 30 de zile lucratoare. Cu toate acestea, acest proces poate varia in functie de cardul de credit, de tipul contului si de politica bancii tale.
Cum pot returna un produs?
PASUL 1: Impacheteaza cu atentie produsul primit, in mod ideal in acelasi ambalaj in care l-ai primit. Retine ca toate articolele returnate trebuie sa fie in starea lor originala si sa includa si accesorii originale, de ex. laveta de curatare, toc (etui), certificat de autenticitate etc.
PASUL 2: Completeaza formularul de returnare si introdu-l in pachetul tau. Este foarte important sa adaugi si acest formular impreuna cu articolele din pachetul tau pentru a ne permite sa iti procesam returul imediat ce ajunge in depozitul nostru.
Ai nevoie de formularul de retur? Click aici
PASUL 3: Odata ce coletul tau este pregatit de expediere, tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi la numarul de telefon 0773344433 pentru a ne spune ca vrei sa returnezi un produs. Noi iti vom trimite un AWB pe adresa de mail, pe care te vom ruga sa il printezi si sa il lipesti de cutia coletului tau. Apoi vom trimite un curier acolo unde ne spui pentru a prelua pachetul. Costul de transport al returului, in cazul in care noi trimitem curierul sa ridice comanda de la tine, este de 15 lei. Acesta este un cost suportat de catre client, iar banii vor fi scazuti din valoarea toata de rambursat a comenzii. Astfel vei primii suma achitata pe comanda ta, mai putin costurile de livrare a comenzii (in cazul in care au existat) si costurile de transport a returului.
Daca esti din Bucuresti poti returna comanda ta direct in SHOWROOM-ul nostru din Sos. Stefan cel mare nr. 44, sector 2, tel: 0728385108
* Metoda de ambalare si de livrare pe care o utilizezi trebuie sa fie sigura. Nu acceptam si nu raspundem pentru produse deteriorate sau pierdute in drum catre noi.
PASUL 4: Poate dura pana la 10 zile lucratoare din ziua in care ai trimis coletul catre noi pentru a fi livrat si procesat in punctul nostru de colectare.
Daca ai platit ramburs la curier pentru coletul tau, te rugam sa ne contactezi la [email protected] si sa ne comunici informatiile tale de cont bancar, astfel incat sa putem face procesul de rambursare fara probleme si sa iti recuperezi banii cat mai repede posibil
PASUL 5: De indata ce am primit returul si l-am inspectat in depozitul nostru, iti vom trimite un e-mail pentru a te anunta.
Imediat dupa aceea, va fi initiata rambursarea integrala. Retine ca este nevoie de 2 pana la 30 zile lucratoare pana cand fondurile tale vor fi vizibile in contul tau bancar in functie de metoda ta de plata, de tipul contului sau de politica bancii tale.
Ochelarii pe care-i vindeti sunt autentici?
Toate produsele vandute de catre OPTISMART sunt 100% originale, si cumparate de la distribuitorul ce are autorizatie de vanzare a brandului in Romania. Fiecare model este livrat in ambalajul lui original impreuna cu toate accesoriile.
OPTISMART este un reseller oficial al lui Ray-Ban si toate celelalte marci enumerate pe site-ul nostru. Lucram direct cu liderii din industria ochelarilor, cum ar fi Luxottica si cu distribuitorii autorizati din tara noastra a brandurilor comercializate pe site-ul nostru. Pe optismart.ro vei gasi rame de ochelari din colectia Ray-Ban, Polaroid, Moschino, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Furla si multe altele.
Mai mult decat atat, echipa noastra se ocupa de ochelarii clientilor nostri de mai bine de 9 ani, oferind produse de la o gama larga de marci de renume mondial care sunt insotite mereu de accesoriile originale, si putem face oricand dovada autenticitatii lor. La OPTISMART dorim sa oferim 100% satisfactie clientilor nostri si de aceea va promitem doar servicii si produse de calitate, standarde ridicate si un serviu de clienti aproape de nevoile tututor cumparatorilor nostri.
Voi primi un toc si o laveta de curatare impreuna cu ochelarii pe care-i doresc?
Fiecare produs pe care-l cumperi de pe optismart.ro este expediat in ambalajul sau original, impreuna cu toate accesoriile furnizate de catre producator. Majoritatea marcilor si colectiilor includ tocul de protectie dur sau moale si laveta de curatare in ambalajul original. Cu toate acestea, anumite articole pot include o husa textila, care serveste drept tocul de protectie si o laveta de curatare.
Ramele de ochelari care nu vin insotite de accesorii de la producator, sunt expediate cu toc si laveta Optismart.
De asemenea, nu putem determina culoarea sau tipul carcasei in care vor fi livrati ochelarii. Acest lucru este strict determinat de producator.
Ochelarii vin cu o garantie?
La OPTISMART oferim garantie de conformitate de 2 ani si garantie comerciala de 1 an pentru toate produsele.
Fiecare producator defineste garantia intr-un mod diferit. Exista mii de conditii diferite, definitii si restrictii geografice. La Optismart, dorim sa nu ai de a face cu acestea, de aceea oferim perioada de garantie de 2 ani - fara obligatii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Garantia acopera toate defectele de fabricatie * fara exceptie. Garantia nu acopera deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzura obisnuita zilnica (de exemplu, zgarieturi) si vatamarile cauzate de utilizarea necorespunzatoare a produsului sau un accident (decolarari/deformari datorate caldurii execsive - uitat in soare, conditii de munca in caldura sau cu aburi - ex: in bucatarie, laboratoare; utilizarea incorecta - pusul/scosul ochelari de la ochi cu o singura mana poate duce in timp la ruperea/largirea balamalelor; etc).
*Defectele de fabricatie sunt defecte care rezulta din procesul de fabricatie si neconformitatea cu standardele producatorului stabilite pentru produsul respectiv (balamale defecte, decolorare etc.). Defectele de fabricatie nu includ defectele de proiectare care sunt atribuite mai degraba designului produsului decat procesului de fabricatie.
OPTISMART CONCEPT SRL in calitate de vanzator, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul optismart.ro Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos.
Conditii de acordare a garantiei
Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Optismart si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice. Daca se depaseste aceasta perioada, cuparatorul va fi anuntat prin telefon/e-mail.
La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul este obligat ca, impreuna cu produsul defect, sa trimita o copie a facturii si certificatului de garantie primite in colet impreuna cu ochelarii.
Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:
-utilizatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
-interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al magazinelor Optismart;
-neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta dupa momentul vanzarii;
-schimbarea starii originale a produsului.
Nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00, daca ai nevoie de ajutorul nostru.
Care este politica de RETUR?
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul e).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.
Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (ochelari de vedere confectionati dupa prescriptie) sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul c).
*Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie)
Rambursarea banilor se face in termen de maxim 30 de zile din momentul primirii produsului de la cumparator, prin transfer bancar in contul ales de tine.
Costul transportului pentru retur va fi suportat de catre client, in cazul in care acesta va alege varianta de a trimite noi un curier pentru a ridica coletul de retur. Valorea costului de retur in acest caz, este de 15 lei, si se va scadea din banii ce trebuiesc returnati clientului pe comanda. Daca clientul alege varianta de a returna produsele in showroom-ul Optismart din Bucuresti, nu va mai exista niciun cost de retur.
Produsul returnat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-Sa nu fie deteriorat
-Sa nu contina urme de utilizare (pete, zgarieturi, lovituri, etc.)
-Sa fie impachetat corespunzator in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, cu toate accesoriile primite
-Sa aiba asupra sa toate documentele cu care a fost expediat (factura, certificat de garantie, certificat de conformitate, manual, instructiuni de folosire).
Nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00, daca ai nevoie de ajutorul nostru.