GARANTIE
La OPTISMART oferim garantie de conformitate de 2 ani si garantie comerciala de 1 an pentru toate produsele.
Fiecare producator defineste garantia intr-un mod diferit. Exista mii de conditii diferite, definitii si restrictii geografice. La Optismart, dorim sa nu ai de a face cu acestea, de aceea oferim perioada de garantie de 2 ani - fara obligatii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Garantia acopera toate defectele de fabricatie* fara exceptie. Garantia nu acopera deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzura obisnuita zilnica (de exemplu, zgarieturi) si vatamarile cauzate de utilizarea necorespunzatoare a produsului sau un accident (decolarari/deformari datorate caldurii execsive - uitat in soare, conditii de munca in caldura sau cu aburi - ex: in bucatarie, laboratoare; utilizarea incorecta - pusul/scosul ochelari de la ochi cu o singura mana poate duce in timp la ruperea/largirea balamalelor; etc).
* Defectele de fabricatie sunt defecte care rezulta din procesul de fabricatie si neconformitatea cu standardele producatorului stabilite pentru produsul respectiv (balamale defecte, decolorare etc.). Defectele de fabricatie nu includ defectele de proiectare care sunt atribuite mai degraba designului produsului decat procesului de fabricatie.
OPTISMART CONCEPT SRL in calitate de vanzator, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul optismart.ro Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos.
Conditii de acordare a garantiei
Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Optismart si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice. Daca se depaseste aceasta perioada, cuparatorul va fi anuntat prin telefon/e-mail.
La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul este obligat ca, impreuna cu produsul defect, sa trimita o copie a facturii si certificatului de garantie primite in colet impreuna cu ochelarii
Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:
-utilizatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
-interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al magazinelor Optismart;
-neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta dupa momentul vanzarii;
-schimbarea starii originale a produsului.
Nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00, daca ai nevoie de ajutorul nostru.
RETUR
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul e).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.
Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (ochelari de vedere confectionati dupa prescriptie) sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Articolul 16, punctul c).
*Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie)
Rambursarea banilor se face in termen de maxim 30 de zile din momentul primirii produsului de la cumparator, prin transfer bancar in contul ales de tine.
Costul transportului pentru retur va fi suportat de catre client. In cazul in care acesta va alege varianta de a trimite noi un curier pentru a ridica coletul de retur, valorea costului de retur, este de 15 lei, si se va scadea din banii ce trebuiesc returnati clientului pe comanda. Exceptie de la tariful de 15 lei, fac clientii care doresc ridicarea coletului, din afara zonelor de acoperire a Fan Courier, pentru care se vor percepe taxe suplimentare in functie de numarul de kilometri suplimentari. Clientul va fi instiintat de valoarea costului pentru trasportul returului. Daca clientul alege varianta de a returna produsele in showroom-ul Optismart din Bucuresti, nu va mai exista niciun cost de retur.
Produsul returnat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-Sa nu fie deteriorat
-Sa nu contina urme de utilizare (pete, zgarieturi, lovituri, etc.)
-Sa fie impachetat corespunzator in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, cu toate accesoriile primite
-Sa aiba asupra sa toate documentele cu care a fost expediat (factura, certificat de garantie, certificat de conformitate, manual, instructiuni de folosire).
Urmeaza pasii de mai jos daca vrei sa faci un retur
PASUL 1: Impacheteaza cu atentie produsul primit, in mod ideal in acelasi ambalaj in care l-ai primit. Retine ca toate articolele returnate trebuie sa fie in starea lor originala si sa includa si accesorii originale, de ex. laveta de curatare, toc (etui), certificat de autenticitate etc.
PASUL 2: Completeaza formularul de returnare si introdu-l in pachetul tau. Este foarte important sa adaugi si acest formular impreuna cu articolele din pachetul tau pentru a ne permite sa iti procesam returul imediat ce ajunge in depozitul nostru.
Ai nevoie de formularul de retur? Click aici
PASUL 3: Odata ce coletul tau este pregatit de expediere, tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi la numarul de telefon 0773344433 pentru a ne spune ca vrei sa returnezi un produs. Noi iti vom trimite un AWB pe adresa de mail, pe care te vom ruga sa il printezi si sa il lipesti de cutia coletului tau. Apoi vom trimite un curier acolo unde ne spui pentru a prelua pachetul.
Daca esti din Bucuresti poti returna comanda ta direct in SHOWROOM-ul nostru din Sos. Stefan cel mare nr. 44, sector 2, tel: 0728385108
* Metoda de ambalare si de livrare pe care o utilizezi trebuie sa fie sigura. Nu acceptam si nu raspundem pentru produse deteriorate sau pierdute in drum catre noi.
PASUL 4: Poate dura pana la 10 zile lucratoare din ziua in care ai trimis coletul catre noi pentru a fi livrat si procesat in punctul nostru de colectare.
Daca ai platit ramburs la curier pentru coletul tau, te rugam sa ne contactezi la [email protected] si sa ne comunici informatiile tale de cont bancar, astfel incat sa putem face procesul de rambursare fara probleme si sa iti recuperezi banii cat mai repede posibil
PASUL 5: De indata ce am primit returul si l-am inspectat in depozitul nostru, iti vom trimite un e-mail pentru a te anunta.
Imediat dupa aceea, va fi initiata rambursarea integrala. Retine ca este nevoie de 2 pana la 30 zile lucratoare pana cand fondurile tale vor fi vizibile in contul tau bancar in functie de metoda ta de plata, de tipul contului sau de politica bancii tale.
Nu ezita sa ne contactezi oricand pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon de luni pana vineri intre 9:00 si 17:00, daca ai nevoie de ajutorul nostru.